ვორკშოფი თემაზე: "კვლევა, როგორც მარკეტინგის და PR-ის მთავარი ინსტრუმენტი"


4-6 ოქტომბერს, საქართველოს უნივერსიტეტის სოციალურ მეცნიერებათა სკოლა მეცნიერებისა და ინოვაციების ყოველწლიური ფესტივალის ფარგლებში აწყობს 3 დღიან ვორკშოფს თემაზე: "კვლევა, როგორც მარკეტინგის და PR-ის მთავარი ინსტრუმენტი".

ვორქშოფს გაუძღვება საქართველოს უნივერსიტეტის პროფესორი, სოციოლოგი, მკვლევარი ქ-ნ მარი ბანძელაძე. გაიცემა სერტიფიკატი მხოლოდ სამივე დღეს დასწრების შემთხვევაში.

ვორქშოფზე დასწრება თავისუფალია.

დეტალური ინფორმაცია იხილეთ ლინკზე: https://goo.gl/Mjj3Ua