ლაღიძე ნინო
ასოცირებული პროფესორი, არქიტექტურის დეპარტამენტის უფროსი, ასოცირებული პროფესორი, არქიტექტურის დეპარტამენტის უფროსი, დოქტორი
განათლება
N | სასწავლებელი | ფაკულტეტი | ხარისხი | წელი |
---|---|---|---|---|
1 | საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი | სტუ, თბილისი არქიტექტურის, ურბანისტიკისა და დიზაინის ფაკულტეტი | არქიტექტურის დოქტორი | 07/08/2016/ |
სამსახურებრივი გამოცდილება
N | სამსახური | პოზიცია | დაწყება | დამთავრება |
---|---|---|---|---|
1 | შპს. „არქიტექტორთა კლუბი“/ ს.ნ. 205278554/ ჟურნალი „სტილის“/არქიტექტურა, ინტერიერი, დიზაინი/ გამომცემელი | შპს. „არქიტექტორთა კლუბის“ დამფუძნებელი/დირექტორი; პრაქტიკულ-სამეცნიერო ჟურნალი „სტილის“ მთავარი რედაქტორი | 12/19/2000 | 10/04/2017 |
2 | საპროექტო-კვლევითი ინსტიტუტი - „თბილზნიიეპი“ | „სოფლების პერსპექტიული დაგეგმარებისა და განაშენიანების განყოფილება“(პროექტის ავტორი/სექტორის ხელმძღვანელი | 10/26/1982 | 12/20/1999 |
3 | „საქართველოს არქიტექტორთა ასოციაცია“ / ს.ნ. 404912644/ | თავმჯდომარე | 09/30/2011 | 10/04/2017 |
ნაშრომები, პუბლიკაციები
N | პუბლიკაცია / ნაშრომი | წელი |
---|---|---|
1 | „საქართველოს არქიტექტურა & თანამედროვე ქართველი არქიტექტორები“ | 2009 |
2 | Contemporary Architects of Southern Caucasus – Red Bridge /Azerbaijan Georgia/ (three portions) | 2012 |
3 | მთიდან მოსახლეობის მიგრაციის პრობლემები და ურბანული განვითარება აღმოსავლეთ საქართველოს მთიანეთის მაგალითზე | 2014 |
4 | საქართველოს მთიანეთი | 2014 |
5 | აღმოსავლეთ საქართველოს მთიანი რეგიონების ურბანულ-სოციალური და ეკონომიკური განვითარების პოტენციალი | 2015 |
6 | საქართველოს მთიანი რეგიონების განვითარებისთვის | 2015 |
7 | აღმოსავლეთ საქართველოს მთიანი რეგიონების შერჩევითი სოციალურ-ეკონომიური კვლევა | 2015 |
8 | ქალები აშენებენ საქართველოს | 2015 |
9 | სახელმძღვანელო _ „არქიტექტორ- ტექნიკოსი“ / პროფესიულ კვალიფიკაციათა განვითარების ხელშეწყობის ფარგლებში/ | 2015 |
10 | საქართველოს მთიანი რეგიონებისდასახლებული ადგილებისინტეგრირებული სისტემათა ფორმირება საკურორტო და აგროტურისტული ზონების განვითარების თვალსაზრისით (ფშავ-ხევსურეთისმაგალითზე) | 2016 |
საქართველოს უნივერსიტეტი სტუდენტს საუკეთესო განათლებით და კარიერული წინსვლის რეალური პერსპექტივით უზრუნველყოფს; ეს არის ადგილი, რომელიც ქმნის და გადასცემს ცოდნას; დინამიური საუნივერსიტეტო ცხოვრებითა და საერთაშორისო გარემოთი იგი მოწინავეა საგანმანათლებლო სივრცეში.