როგორ და რატომ უნდა ჩააბარო სტრატეგიულ კომუნიკაციებზე
2020-2021 სასწავლო წელი
თუ გსურს ჩააბარო სტრატეგიულ კომუნიკაციების საბაკალავრო პროგრამაზე, ამისთვის რეგისტრაციის დროს აუცილებლად უნდა აირჩიო საქართველოს უნივერსიტეტი #121 და შემდეგ შემოხაზო 1210122 და წარმატებით გაიარო ერთიანი ეროვნული გამოცდები.
2020-2021 სასწავლო წელს სტრატეგიული კომუნიკაციების საბაკალავრო პროგრამაზე მისაღები ადგილების რაოდენობაა: 100
სწავლის საფასური შეადგენს: 3200 ლარს.
მნიშვნელოვანია გაითვალისწინოთ, რომ პირველ ადგილზე შემოხაზვის შემთხვევაში თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ 20% შეღავათი, რაც ნიშნავს, რომ თქვენი სწავლის საფასური იქნება 2560 ლარი.
- თუ თქვენ მიიღებთ 100% გრანტს, შესაბამისად თავისუფლდებით გადასახადისგან.
- თუ თქვენ მიიღებთ 70% გრანტს, გადაიხდით მხოლოდ 960 ლარს.
- თუ თვქენ მიიღებთ 50% გრანტს, გადაიხდით 1600 ლარს.
საერთაშორისო ურთიერთობების საბაკალავრო პროგრამაზე უნდა ჩააბაროთ შემდეგი საგნები:
საგნები
|
კოეფიციენტი
|
პრიორიტეტი
|
ქართული ენა
|
4
|
1
|
ინგლუსური ენა
|
4
|
2
|
ისტორია
|
4
|
3
|
7 მიზეზი რატომ უნდა ისწავლო სტრატეგიული კომუნიკაციები საქართველოს უნივერსიტეტში
- სასწავლო პროგრამის ფარგლებში იმუშავებ ორგანიზაციების რეალურ პროექტებზე.
- განივითარებ სამეწარმეო და კლიენტებთან კონსულტაციის უნარებს, ისწავლი კრიტიკულ აზროვნებას და შეიძენ ცოდნას და უნარს როგორ გახადო შენი იდეები რეალური.
- შეურთდები პროფესიონალთა დიდ ოჯახს და გაიჩენ ღირებულ საქმიან პარტნიორებს, როგორც ჩვენი აკადემიური, ისე პარტნიორული კავშირების მეშვეობით.
- სტრატეგიული კომუნიკაციების საბაზისო ცოდნის გარდა ისწავლი 2 ძირითადი მიმართულებით: მარკეტინგული კომუნიკაციები და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგია და კამპანიები, რაც კარიერულ წინსვლაში ძალიან დაგეხმარება.
- რადგან პარტნიორებთან, ლექტორებთან, სტუდენტებთან და სხვა მუდმივად ვმუშაობთ განახლებაზე - მაშასადამე როცა უნივერსიტეტს დაასრულებ, ზუსტად ის გეცოდინება რაც დამსაქმებელს ჭირდება ან აქტუალურია.
- შენი ლექტორები, ზუსტად ის ადამიანები არიან, რომლებიც ქმნიან და აკეთებენ სტრატეგიულ კომუნიკაციების ყოველდღიურად. ისინი კომპანიების და დიდი ფირმების მფლობელები არიან. ასე, რომ ისწავლე მათგანც ვინც კრეატორია.
- საქართველოს უნივერსიტეტი იყო უნივერსიტეტი, რომელმაც პირველმა შექმნა და განახორციელა სტრატეგიული კომუნიკაციების პროგრამა. ჩვენი სლოგანია “მეტი ვიდერ PR”.
რას ისწავლი მოკლედ:
- გაყიდვების სტრატეგიას
- ციფრული მარკეტინგლი სტრატეგიას
- ციფრულ მედია ტექნოლოგიებს
- იმიჯის და რეპუტაციის შექმნის სტრატეგიას
- კორპორაციულ პასუხისმგებლობას
- სოციალური მედიის ანალიტიკას
გაითვალისწინე, ეს მხოლოდ მცირე ჩამონათვალია იმის, თუ რას ისწავლი. აქ მხოლოდ, ის წერია, რაც სხვას არა აქვს.
შენი მომავალი კარიერა კი, ესეთი შეიძლება იყოს:
- სოციალური მედია მენეჯერი
- საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერი
- სტრატეგიული კომუნიკაციების მენეჯერი
- მედია მრჩეველი
- კორპორაციული კომუნიკაციების მენეჯერი
ესეც არასრული სიაა, რადგან შესაძლებლობები კიდევ უფრო მეტია, ვიდრე აქ შეგვძელო ჩამოგვეთვალა შენთვის.
თუ გაინტერესებს რა არის სტრატეგიული კომუნიკაციები:
სტრატეგიული კომუნიკაციები არის ქოლგა ტერმინი, რომელიც აღწერს შემდეგი საქმიანობებს: საზოგადოებასთან ურთიერთობა, მართვის კომუნიკაციას და რეკლამას. მისი სიძლიერე ის არის, რომ იგი აქცენტს სტრატეგიაზე ამახვილებს, ვიდრე კონკრეტულ ტაქტიკებზე, ხოლო მისი ფოკუსი კომუნიკაციებია.
ესეც თქვენი ყოველდღიური სამუშაო რუტინა:
