Scroll down

explore more

The University of Georgia

Latest NEWS


SHARE ON


10 February 2021
კომერციული რეკლამის გავლენა მომხმარებლის ქცევასა და არჩევანზე

სამუშაო ჯგუფი სტრატეგიული კომუნიკაციების პროგრამის სტუდენტებისთვის

კვლევითი და პრაქტიკული სამუშაო ჯგუფი თემაზე: კომერციული რეკლამის გავლენა მომხმარებლის ქცევასა და არჩევანზე

აღწერა: სამუშაო ჯგუფის ფარგლებში სტუდენტები იმუშავებენ შემდეგ თემატიკაზე:

რას გულისხმობს “მყიდველზე გათვლილი მარკეტინგი” და როგორ მუშაობს ის საქართველოში. რა მოთხოვნებს უნდა აკმაყოფილებდეს პროდუქტი, რომ მან მომხმარებლის ინტერესი დაიმსახუროს და მისი შეძანა წაახალისოს

პროექტის მიზანია, რომ მის მონაწილეებს სწორად ესმოდეთ ძირითადი მარკეტინგული საშუალებების რაობა და ფუნქცია: რეკლამა, პირდაპირი მარკეტინგი, გაყიდვების პრომოცია და პერსონალური გაყიდვები.

შეხვედრები დატვირთული იქნება პრაქტიკული ამოცანებითა და კვლევებით, რომელთა შესრულებაშიც აქტიურად მიიღებენ მონაწილეობას სტუდენტები.

 

პროექტის ფარგლებში მომზადდება გზამკვლევი „როგორ შევქმნათ მომხმარებელზე გათვლილი კომერციული რეკლამა.“ შეირჩევა საუკეთესო ნამუშევრები და მოხდება ნამუშევრების www.upriani.ge-ზე განთავსება.

მონაწილეობის მსურველებმა გაიარეთ რეგისტრაცია > https://docs.google.com/forms/d/1oj8eFSBzbVOU7-wnOpDEQnn8B2BDlmPLNQsBYM5eQX0/edit

განცხადების რეგისტრაციის გამოცხადება (დელაინი): 15 - 28 თებერვალი

სტუდენტების ჯგუფებში (გა)დალაგება (პირველი რეგისტრაციის პრინციპი):1-10 მარტი

სამუშაო ჯგუფების გაცნობითი შეხვედრა ჩვენთან: 11-14 მარტი

სამუშაო ჯგუფების მუშაობის დაწყება: 15 მარტი

სამუშაო ჯგუფების მუსაობის საბოლოო შედეგი: 15 ივლისი

 

 






OUR SOCIAL NETWORKS
UG
CONTACT
Address: 77a, M. Kostava str. Tbilisi, 0171, Georgia Tel: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge
ADDITIONAL LINKS
STAY INFORMED
Stay connected and get the latest information
SUBSCRIBE
All Rights Reserved. Copyright © 2018 The University of Georgia

STAY INFORMED
Stay connected and get the latest information
SUBSCRIBE
OUR SOCIAL NETWORKS
UG
CONTACT
Address: 77a, M. Kostava str. Tbilisi, 0171, Georgia Tel: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge
ADDITIONAL LINKS
All Rights Reserved. Copyright © 2018 The University of Georgia